Post by looooritlaysiko on Feb 6, 2022 18:22:52 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Walking Zombie 2: Zombie shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Walking Zombie 2: Zombie shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp nivån ▞▞▞
▞▞▞ The Walking Zombie 2: Zombie shooter 2022 version ▞▞▞
gick precis så långt jag kan i berättelsen om spelet, här är vad jag tycker om det: Pro: själva spelet är fantastiskt. grafiken är bra för ett mobilspel. det finns en uppsjö av sidouppdrag och bra belöningar om du har bra karma. con: handlarens priser är skandalöst höga för hur lite mynt vi får. inte bara det, vi kan bara sälja något till honom för en fjärdedel av priset det är? zombierna blir alldeles för svåra att döda. Hagelgevär tar ibland tre slag mot huvudet för att döda.
Hej, det här är ett ganska snyggt spel, jämn grafik, justerbar till och med, kontrollerna är inte dåliga och ett stabilt utjämningssystem med förmåner och färdigheter. Du fick 3/5 av den här killen. Jag redigerade just detta eftersom jag var tvungen att köpa ett myntpaket TVÅ GÅNGER! Spelet tvingade mig att starta om och det tog bort mitt köp så jag köpte det igen! Jag är inte alls nöjd med det här. Sjukt betygsätt tillbaka till 5 stjärnor när mitt tidigare köp är hedrat eller jag återbetalas.
Det är kull och inte så jetesvårt i början.
Spelet stängs hela tiden.Jag har fem staplar med 5g-upplösning inställd på lägst, synfältet inställt på lägst, synfältet inställt på lägst och det fortsätter att stängas! Jag skulle ge fem stjärnor om spelet var tillräckligt stabilt för att inte stänga så många gånger på så kort tid. Det här är en vanlig händelse och det förstör spelet för mig.
Bra grafik bra kontroll, men det finns ett problem. Jag gav dem en 3:a för det verkar som. När jag går i ett torn av något slag, 2 av 3 nu. Jag måste använda mina vapen. Men det är ett bra spel jag lovar. Nu vet jag att du är "okej??". Men!! Det är inte meningen att du ska använda dina vapen, det finns en hetsig av en anledning. Sååå, jag gav då en 3-stjärna. Det kommer också att starta dig från början, där du får uppdraget, eller staden eller staden. Spelet är bra som jag sa dock.
Cloud Save fungerar inte, jag förlorade en massa pengar från verkliga världen och de gör ingenting för att hjälpa.. slösa inte din tid
2. Alan Wake. Ånga. Alan Wake, en tredje person Shooter, Action-Adventure ... Spelet äger rum i den fiktiva zombie-apokalyptiska världen som heter Georgien.
Zombie Spel: Om du är ett fan av skräckfilmer, grym action med levande döda, testa ett av våra gratis, online zombie spel! Välj ett av våra gratis Zombie
▷ Lista över 120FPS Android-spel för telefoner med höga ...
Walking Zombie 2: Zombi lövöldözős játék Akció uxe
Underbart spel! Storyline är fantastisk och det är faktiskt möjligt att spela igenom gratis... Även om eftersom spelet har en sådan fantastisk grupp av utvecklare har jag spenderat mina surt förvärvade pengar för den här produkten. Fortsätt så gott folk 👏
Det är ett riktigt bra spel och spelet är riktigt roligt men mängden annonser de får dig att titta på är löjlig. Jag förstår att vi visar annonser i utbyte mot något i spelet men de får dig att titta på en annons som varje gång du öppnar din ryggsäck vilket är dumt
Jag gillar verkligen det här spelet, det har ett roligt spel och det är berättelseläge, det är fängslande, att gå upp i nivå är riktigt spännande. Det enda som står i vägen är det faktum att du behöver bensin för att fortsätta spela men, inga problem, du kan få 100 % gratis gas för att vänta på att ladda eller titta på laddar för gratis gas eller titta på för mynt som du kan använda för att köpa gas. Även om du inte kan få oändlig gas genom att göra det är det fortfarande tillräckligt för att göra det här spelet till ett 5⭐ spel.
Jag älskar spelet
Fantastiskt spel, grafik och menyorganisation är bra, men när jag inte har internet fryser spelet när jag gör ett uppdrag stänger det spelet, när jag öppnar säkerhetskopieringen är jag hemma med 20 hälsa och tappade mina föremål, sedan Spelet kommer att frysa styrspakarna så jag kan inte styra vart jag rör mig/siktar, jag är på en LG, skulle ge 5 stjärnor om den inte skulle krascha.
Angry Birds Friends Zręcznościowe fhe
Bra koncept men... Spelet kraschar konstant och straffar dig för det (läka efter döden, slöseri med bensin, slöseri med ammunition, tid... Mycket irriterande. Skulle vara bättre om vi bara sätts tillbaka i början av nivån. Dessutom ständiga annonser . Som var 3-5 minut. Ibland mitt i en kamp. Jag gillar historien och karaktärerna dock. Spelet är roligt. Behöver fixa buggar för 5 stjärnor.
Spelet i och för sig är bra, men annonserna är lite mycket och gör att mitt spel hela tiden kraschar. Annonser som dyker upp under spelet är lite löjliga för att vara ärlig, varannan interaktion med kartan. Det tar mig ganska mycket ur spelets flöde och det är den enda anledningen till att jag tog bort appen.
Bra spel men förstört av kraschen. Jag spelade det här spelet tidigare och det var bra så jag bestämde mig för att ladda ner det och spela på min nya telefon men av någon anledning kraschar det varje gång jag slutför ett uppdrag. Vilket är synd eftersom detta ärligt talat är ett bra mobilspel för vad det försöker göra. Jag hoppas att utvecklarna kan fixa det här spelet bryta buggen snart.
Jag skulle betygsätta det högre men priserna är för dyra men spelet är roligt.
Kul spel faktiskt, men du kan inte blinka utan att en annons bajsar upp. Slösa inte din tid
Fantastiska postapokalyptiska PS4-spel (Sverige) - PlayStation
Det här spelet är det bästa som gav massor av minne och deras spel är perfekt om du letar efter ett zombiespel detta är för dig, lägg bara till ett konto där du kan logga in om du har en ny telefon som supercell-id
Om du glömmer att ta ut spaden ur bagageutrymmet. Du måste överge skattuppdrag. Förlorar en massa redskap och bränsle. Du kan söka i hela området och aldrig hitta en spade. Du kan sitta vid din bil, men kommer inte åt bagageutrymmet. Dumma spelmekaniker. Om jag är vid min bil borde jag kunna överge uppdraget utan straff. Ändra detta.
Walking Zombie 2: Pucač zombija Akcija bse
Jag vill VERKLIGEN gilla det här spelet men jag kan inte binda mig. Det är roligt att spela, zombies är olika och karaktärsutveckling är intressant. MEN du får ofta annonser, inklusive när du bara öppnar ditt lager under uppdrag, gas krävs för att gå någonstans och det tar annonser eller tid att fylla på (en mekaniker som inte försvinner om du faktiskt köper spelet), och att köra det förbrukar lite hyfsat batteri. Jag skulle köpa, men bara 1 av 3+ problem skulle lösas. Kan vara 10, är faktiskt 2.
Det här spelet är laggy. Jag kan inte ens starta den eftersom den säger att min anslutning är instabil.Min anslutning var dock bra.
Bra och roligt spel, men det skulle vara ännu mer så om utrustningen du bär faktiskt skulle vara synlig på karaktären, också kunde lägga till karaktärsanpassning och att kunna plocka fram platser och kroppar, skulle vara bra om du kunde lägga till möjliga spelarhem till göra anspråk utan att behöva köpa en från ingame karaktärer... eftersom de är riktigt dyra och det finns många hus som bara är övergivna.
Walking Zombie 2: Pucač zombija Akcija bse
Jag gillar det! Det är bra om du vill spela ett spel om du inte har någonting vetter att göra.
Riktigt bh spel
Det här spelet är bra för att det är gratis, men det uppstår ibland fel vilket är bra. På det hela taget är det kul. Det började dock att misslyckas ännu mer till den punkt då jag var tvungen att ta bort det. Skulle kunna använda arbete
The Walking Zombie 2: Zombie shooter Acción ygv
Spelet kraschar hela tiden, vilket gör att spelaren förlorar resurser i spelet. Det är ett roligt spel när det fungerar, men de frekventa kraschen gör det för mycket av en frustration. Spelade det i ett par veckor, men tog bort det efter bara en för många krascher.
Det är ett roligt spel men så fullt av annonser och ännu fler buggar, varje gång jag reser någonstans kastar det mig ut ur appen, jag har den senaste Samsung så säg inte att min telefon inte är uppdaterad, det är så upprörande det här spelet är kul men jag kanske slutar
The Walking Zombie 2: Zombie shooter Acción ygv
Mycket roligt spel, jag har läst många recensioner om att det kraschar och har upplevt det själv. Jag använder en helt ny S20 5g och kan inte få spelet att köra mer än 15 sekunder eller ens starta utan att det kraschar. Jag har startat om min telefon, tagit bort och installerat om spelet, sett till att min telefon var uppdaterad med nuvarande operativsystem och fortfarande ingenting. Om kraschen kunde åtgärdas skulle jag komma tillbaka och ge det här spelet en ärlig genomgång och recension att följa. Vänligen fixa de dödliga kraschen.
Ända sedan jag köpte alternativet inga annonser fryser spelet då och då och jag förlorar hälsan och vilken skatt jag än hittat.. då måste jag använda mina förnödenheter för att återställa min hälsa och gas för att återvända till uppdraget... jag har spenderat en bra summa pengar och är besviken eftersom jag älskar spelet när det fungerar🤬🤬🤬.. snälla fixa så ändrar jag mitt betyg tillbaka till ⭐⭐⭐⭐⭐
Wow internet för att spela detta, jag kan inte ens logga in. Det är väldigt meningslöst och nu är det tråkigt. Får jag be utvecklarna att skapa ett offlineläge för spelare. Jag gav denna två stjärnor på grund av detta. Och det finns många exploatörer och fuskare, de gör bara det här spelet värre. Jag skulle verkligen vilja ge detta 5 stjärnor, men hela spelet är för spelare som bara vill ha en onlineupplevelse, ge offlinespelare en chans att spela. Jag använder mina vänners mobila hotspot för att göra detta. Offlineupplevelse, snälla och tack.